dimecres, 11 d’abril del 2007

Presentació de l'audició Carme ( Bizet )

Avui he descobert a través d'un comentari l'eina Slideshare. Es tracta d'una eina molt útil per poder penjar al blog les presentacions en powerpoint. El comentari m'el va fer Oscar. A través del link que ell em va deixar, vaig conèixer també una pàgina molt interessant: "el blog dels blogs", que us servirà per millorar el vostre blog. Ambdues eines les teniu a l'apartat UTILITATS que he anyadit al blog.

Bé, la qüestió és que amb el Slideshare, s'obrin moltes possibilitats, ja que jo tenia alguns recursos en powerpoint, que ara podré penjar ací.

Quan vaig fer la presentació de Carmen, de la que us he parlat en una altra entrada, vaig fer una presentació per contextualitzar l'obra abans de seguir el musicograma i fer la dramatització. Es tractava de conèixer el compositor, i l'argument de l'obra a grans trets.

Bé , ací la teniu.